środa, 12 czerwca 2013

Prolog

Niebezpieczeństwo…hahaha to pojęcie jest mi obce. Nie boję się broni, szybkiej jazdy i nie brzydzę się krwi. Nie jestem zwyczajną dziewczyną z osiedla. Miłą i poukładaną. Nie kręcą mnie piżamowe party, czy podwieczorki w gronie grzecznych, pruderyjnych dziewczynek.
Moim żywiołem jest zabawa , adrenalina, dzikie imprezy, kasa, szybkie samochody, prochy i zakupy.
Myślę jak chłopak ?
Nie wydaje mi się…. Po prostu jestem dziewczyną, która doskonale wie czego chce i nie boi się wyjść temu naprzeciw.
Myślicie, że mówię głupoty. Co ktoś tak młody jak ja, może wiedzieć o życiu ? Akurat ja wiem. I to sporo Hah.
Każdy ma swoją ciemną stronę, a moja jest o wiele bardziej niebezpieczna i mroczna, niż wydaje się na początku.
Nie jestem perfekcyjna. Perfekcja to tylko względne pojęcie. Nie bawię się w gierki. Nie patyczkuję się z ludźmi. Nie zapłaciłeś mi na czas ? Pożałujesz…może nawet zapłacisz najwyższą cenę…stracisz życie. Nie lubię nie jasności w interesach. Handel prochami i samochodami to najlepszy sposób na szybką kasę. Ale nie łatwy….
Facetów zmieniam jak skórzane rękawiczki od Gucciego… kocham się nimi bawić. To ja muszę mieć kontrolę nad wszystkim. Nie ma nikogo kto odważyłby się podważyć mój autorytet. Zapracowałam sobie na to.
Może mnie znasz…w tym mieście wszyscy mnie znają, bo to ja tutaj rządzę. Ale nie musisz się mnie bać. Dopóki nie zaleziesz mi za skórę, jesteś bezpieczny.
Właśnie nadeszła era rządów Letty Lexi Wood. Strzeżcie się !

19 komentarzy:

  1. ajsnakdasmsjdfsd *.* omg, tyle perfekcji w prologu, normalnie kocham to <3 czekam na więcej skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zaczyna informuj mnie @Biebershawty_69

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, @f3ntybiebs

    OdpowiedzUsuń
  4. Cassie nie wiedziałem, że tłumaczysz :D zapowiada się zajebisty :) będę czytać :D @JasonMcCannPL

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podoba mi siep:-DD Haha zostawiam po sobie ślad i prosze o info @Veronika_Komans

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zapowiada :) chyba poczytam dalej, ale będzie jeszcze lepiej jeśli popracujesz trochę nad błędami :) wiesz, mała korekta przed wstawieniem rozdziału.
    @luvmyjusten

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się naprawdę ciekawie c; informuj mnie @gabisiabieber

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmhmhmhm dobrze się zapowiada ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. *.* takiego prologu juz dawno nie czytałam, jest perfekcyjny ;) zapowiada się bardzo ciekawie :) @Larry_believe

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko zwięźle i na temat. Zaimponowałaś mi ^^

    www.nobody-fanfiction.blogspot.com
    www.soml-fanfiction.blogspot.com
    @NiallNipples_69

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku: niewiarygodny plus za słownictwo. Ostatnio coraz bardziej brakuje mi wyszukanych słów w opowiadaniach. Niektórzy ograniczają się dla tych prostych, a ty opisujesz... nadzwyczajnie. I bardzo dobrze!
    Fabuła może i zawiera się w jeden z tych podstawowych wzorców, ale myślę, że uczynisz postępy w dalszych rozdziałach i mnie zadziwisz.
    Idę czytać dalej.
    Buziaki
    @yo_shawties

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prolog idę czytać rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prolog idę czytać rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  15. zdziwiłam się < pozytywnie > że to dziewczyna jest tą "złą" .
    po dangerze , powstało 2109809123 opowiadań o bad boy'u , zawsze zakochiwał się w grzecznej dziewczynie i bla bla bla reszte już każdy zna.
    tu jest coś innego co jest wielkim plusem :)
    @kasiamendaluk

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie evi kocham cie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jezuu pięknie boze fantastycznie !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. 28 year-old Physical Therapy Assistant Bernadene Fishpoole, hailing from Dauphin enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Polo. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Ferrari 250 GT LWB 'Tour de France' Berlinetta. kliknij na zrodla

    OdpowiedzUsuń